ZAHTEV ZA REKLAMACIJU

Ime:


Prezime:


Adresa:


Broj mob. telefona:


E-mail adresa:


Oznaka artikla i veličina (podaci iz računa):


Opis reklamacije:


Datum prijema robe:


Broj računa:


Cena kupljenog proizvoda:


Potrošač svojim potpisom potvrđuje:

  1. Da je saglasan da mu prodavac Odluku po podnetoj reklamaciji dostavi u roku od 8 dana elektronskim putem na njegovu e-mail adresu;
  2. Da je saglasan da se kao datum podnošenja reklamacije tretira datum kada prodavac primi preporučenu pošiljku na adresu Vemax011 Pharma doo, Mosorska 9, 11000 Beograd.

Da je u slučaju opravdane reklamacije njegov zahtev iz reklamacije:

  1. Opravka proizvoda sa nedostatkom
  2. Zamena proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan
  3. Povraćaj plaćene kupoprodajne cene

(obavezno označiti/zaokružiti) jednu od ponuđenih opcija.

Potrošač je upoznat sa sledećim:

  • Rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu, od dana podnošenja reklamacije.
  • Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost
  • Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Potpis kupca:

Obrazac Zahteva za reklamaciju

Obrazac Zahteva odštampati, popuniti sve tražene podatke i potpisati. Zahtev zajedno sa kopijom računa ili drugim dokazom o kupovini, dostaviti mailom na vemaxshop@vemaxpharma.rs, nakon čega će kurir doći na Vašu adresu i preuzeti zahtev zajedno sa reklamiranom robom, računom, kopijom računa ili drugim dokazom o kupovini.