ZAHTEV ZA REKLAMACIJU
Ime:
Prezime:
Adresa:
Broj mob. telefona:
E-mail adresa:
Oznaka artikla i veličina (podaci iz računa):
Opis reklamacije:
Datum prijema robe:
Broj računa:
Cena kupljenog proizvoda:
Potrošač svojim potpisom potvrđuje:
- Da je saglasan da mu prodavac Odluku po podnetoj reklamaciji dostavi u roku od 8 dana elektronskim putem na njegovu e-mail adresu;
- Da je saglasan da se kao datum podnošenja reklamacije tretira datum kada prodavac primi preporučenu pošiljku na adresu Vemax011 Pharma doo, Mosorska 9, 11000 Beograd.
Da je u slučaju opravdane reklamacije njegov zahtev iz reklamacije:
- Opravka proizvoda sa nedostatkom
- Zamena proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan
- Povraćaj plaćene kupoprodajne cene
(obavezno označiti/zaokružiti) jednu od ponuđenih opcija.
Potrošač je upoznat sa sledećim:
- Rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu, od dana podnošenja reklamacije.
- Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost
- Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Potpis kupca:
Obrazac Zahteva za reklamaciju
Obrazac Zahteva odštampati, popuniti sve tražene podatke i potpisati. Zahtev zajedno sa kopijom računa ili drugim dokazom o kupovini, dostaviti mailom na vemaxshop@vemaxpharma.rs, nakon čega će kurir doći na Vašu adresu i preuzeti zahtev zajedno sa reklamiranom robom, računom, kopijom računa ili drugim dokazom o kupovini.